Jumaat, 2 Disember 2011

BICYCLE TOURING SOCIETY




"We promote Cyclo-tourism"

Inilah fuji hybrid kesayanganku yang aku gunakan bagi memenuhkan aktiviti hujung minggu bersama-sama rakan DTR yang berkongsi minat yang sama. Bersandarkan kepada beskal inilah aku jadikannya sebagai platform untuk mengimpikan satu touring bike yang sebenar. Sedikit modifikasi kepada stem dan handlebar telah aku lakukan
berserta dengan "brooks saddle" ianya amat menggembirakan aku ketika berkayuh jauh. Kita tunggu huraian rakan-rakan yang lain didalam ulasan beskal masing-masing.

Inilah sebahagian rakan-rakan yang akan aku kenalkan kepada pembaca nanti. Mereka inilah yang memeriahkan persada berbeskal DTR Johor. Ada yang besar, kecil, rendah dan tinggi kami semua berkongsi minat yang sama.



















1 ulasan:

  1. Dua brother yg boleh dikatakan big size yang mempunyai kekentalan tersendiri in frame pada gambar diatas, Acoi dan Manirwan. walaupun fizikal besar tapi masih mahu berkayuh.
    Kemahuna seperti inilah yang harus dipuji.

    BalasPadam